Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία το 1ο Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού της Π.Ε.Δ.Α.

exof_Epitrophs_PolPro

 

foto_1foto_2

 

 

 

Με επιτυχία και σχεδόν καθολική συμμετοχή των Δήμων της Αττικής, ολοκληρώθηκε το 1ο Συμβούλιο της Επιτροπής Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού της Π.Ε.Δ.Α., που  διοργανώθηκε στις 5 Μαρτίου 2015 στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, το οποίο ήταν ανοιχτής δομής και επικοινωνίας....

 

 

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΩΣΗ ΔΗΜΩΝ ΑΤΤΙΚΗΣ Π.Ε.Δ.Α.

 

Κότσικα 4, 104-34 Αθήνα, Τηλ: 210 3646 754-6, 3639 878, Fax : 210 3646 306, 3628 017, URL: www.pedattikis.gr,

E- Mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

 

 

 

Αθήνα, 6/3/2015

 

 

 

 

ΘΕΜΑ: Ολοκληρώθηκε με Επιτυχία το 1ο Συμβούλιο Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού της ΠΕΔΑ

 

Με επιτυχία και σχεδόν καθολική συμμετοχή των Δήμων της Αττικής, ολοκληρώθηκε το 1ο Συμβούλιο της Επιτροπής Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού της Π.Ε.Δ.Α., που  διοργανώθηκε στις 5 Μαρτίου 2015 στο Ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ, το οποίο ήταν ανοιχτής δομής και επικοινωνίας.

Στο Συμβούλιο παρευρέθηκαν Δήμαρχοι-Εκπρόσωποι Δήμων-Εθελοντικές Οργανώσεις και Λοιπές Προσωπικότητες όπως στο συνημμένο.

Ο Πρόεδρος  της Επιτροπής και Δήμαρχος  Πεντέλης κος Δημήτρης Στεργίου-Καψάλης στην ομιλία του τόνισε μεταξύ άλλων:

«την  ανάγκη της ύπαρξης και λειτουργίας μιας Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας σε Κρατικό και  κυρίως Τοπικό Επίπεδο καλά στελεχωμένης, με άριστη εκπαίδευση των στελεχών της, πλήρως εξοπλισμένης και σε συνεχή επαγρύπνηση αφού οι θεομηνίες όταν αιφνιδιάσουν τα συστήματα Πολιτικής Προστασίας και τις Κοινωνίες γίνονται ακόμα πιο καταστρεπτικές». Για να αντιμετωπίσουμε τις θεομηνίες (πυρκαγιά – σεισμός – χιονόπτωση- πλημμύρα) απαιτείται:

Πρόληψη - Στρατηγικός Σχεδιασμός - Εκπαίδευση – Εξοπλισμός - Επαγρύπνηση - Συνεργασία – Πειθαρχία - Έλεγχος - Ενημέρωση

Η Αυτοδιοίκηση, το επίπεδο εξουσίας που βρίσκεται πιο κοντά στον πολίτη, είναι αυτή που καλείται κατά κύριο λόγο να παρέμβει άμεσα με σοβαρό ρόλο στην πρόληψη και στην καταστολή.  Βασικά βήματα οργάνωσης Δήμων :

-           Θεσμοθετημένη Δομή Πολιτικής Προστασίας στον  ΟΕΥ του.

-           Στελέχωση της Δομής Πολιτικής Προστασίας  με πυρήνες στη φάση ηρεμίας και πρόβλεψη ανάπτυξής της σταδιακά και πλήρως με την εξέλιξη της θεομηνίας.

-           Σύσταση και διατήρηση Εθελοντικού Κλιμακίου Πολιτικής Προστασίας κατά Δήμο.

-           Εξοπλισμό σε είδος και αριθμό ανάλογο  με την θεομηνία και το εύρος που κατά κανόνα πλήττει την περιοχή του.

-           Καλά Οργανωμένο και  στελεχωμένο όταν απαιτείται ΚΕΠΙΧ

-           Στολές και είδη ατομικής προστασίας των στελεχών, υπαλλήλων και εθελοντών

-           Σύστημα Επικοινωνιών

-           Σχεδίαση για κάθε θεομηνία

-           Προβλέψεις για χώρους συγκέντρωσης , επιβίωσης

-           Συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης εκκενώσεως  οικισμών και πόλεων.

 

Ο βασικός αιμοδότης στελέχωσης της Π.Π. του Δήμου είναι ο Εθελοντισμός. Ο Εθε-λοντισμός γίνεται δύναμη εγγύησης για το Δήμο αν είναι οργανωμένος, πειθαρχημένος, συγκροτημένος και άριστα εκπαιδευμένος. Ο Εθελοντισμός είναι μοναδική πράξη που μέσα από αυτήν, εκείνος που την προσφέρει, δεν προσδοκά  ανταλλάγματα, τίτλους, επαίνους, βραβεία και αξιώματα, παρά μόνο την απόλαυση της ανιδιοτελούς πράξης, καλλιεργώντας έτσι μια άλλη συμπεριφορά που αποδεικνύει ήθος.

Ο Εθελοντής διακατέχεται από τον έρωτα του ερασιτέχνη, τη συνέπεια του επαγγελματία, την πειθαρχία του στρατιώτη και την ανιδιοτέλεια του ανώτερου ανθρώπου.

Κλείνοντας ο Δήμαρχος Πεντέλης και Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτικής Προστασίας και Εθελοντισμού της ΠΕΔΑ κος Δημήτρης Στεργίου-Καψάλης δεσμεύτηκε ότι η Επιτροπή και ο ίδιος προσωπικά θα είναι παρόν  για να στηρίξει  με κάθε μέσο την οργάνωση της Π.Π. και του Εθελοντισμού σε όλους τους Δήμους  της Αττικής και όλοι μαζί να ερευνήσου-με, συζητήσουμε, εκτιμήσουμε κάθε θεσμική, λειτουργική, επιχειρησιακή  πρόταση που αφορά στην Π.Π. και τον Εθελοντισμό.

 

 

Ο Πρόεδρος

 

ΣΤΕΡΓΙΟΥ-ΚΑΨΑΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Δήμαρχος Πεντέλης

 

 

Συνημμένα:

 

1. Εισήγηση Προέδρου της Επιτροπής & Δημάρχου Πεντέλης 

 2. Λίστα Συμμετασχόντων Δημάρχων Εν Ενεργεία και Διατελεσάντων

 3. Λίστα Εκπροσώπων Δήμων

 4. Εθελοντικές Οργανώσεις

 5. Προσωπικότητες

 

 

Συνημμένο 1

ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ-ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΕΔΑ & ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΔΗΜΟΥ ΠΕΝΤΕΛΗΣ

ΔΗΜΗΤΡΗ ΣΤΕΡΓΙΟΥ - ΚΑΨΑΛΗ

 

Επιτροπή Πολιτικής Προστασίας ΠΕΔΑ-Πρόεδρος

1ο Συμβούλιο της Επιτροπής 5 Μαρτίου2015 

ΘΕΜΑ: Πολιτική Προστασία & Εθελοντισμός στην Αυτοδιοίκηση

Αγαπητοί φίλοι συνεργάτες Εθελοντές,

Αγαπητοί Συνάδελφοι της αυτοδιοίκησης, κυρίες και κύριοι,

σας καλωσορίζω στην πρώτη σύγκληση της επιτροπής Πολιτικής Προστασίας της ΠΕΔΑ και σας ευχαριστώ για την παρουσία σας.

Η Επιτροπή Πολιτικής Προστασίας της ΠΕΔΑ συστάθηκε με την από 27-2-15 απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου της ΠΕΔΑ με σκοπό την μελέτη των σχετικών θεμάτων  σε σχέση με την υλοποίηση της αυτοδιοικητικής μας αποστολής και την υποβολή σχετικών προτάσεων.

1. Ο Ρόλος της Πολιτικής Προστασίας για την Κοινωνία

Οι μεγάλες κλιματικές αλλαγές που ο άνθρωπος επέφερε με την καταστροφική για το περιβάλλον λειτουργία του τους τελευταίους αιώνες κυρίως θυσιάζοντας το στο βωμό του κέρδους, είχαν σαν συνέπεια:

α. Πολύ υψηλές θερμοκρασίες το Καλοκαίρι που οι μεγάλες πολλές φορές ταχύτητες των ανέμων τις κάνουν ακόμα πιο επικίνδυνες.

β. Ισχυρές Χιονοπτώσεις ακόμα και σε παράκτιες ζώνες και στα κέντρα των πόλεων

γ. Μεγάλους όγκους ομβρίων  υδάτων σε μικρό χρονικό διάστημα, αναπτύσσοντας έτσι ισχυρά πλημμυρικά φαινόμενα.

δ. Στα παραπάνω ισχυρά σχεδόν καθημερινά  καιρικά φαινόμενα θα πρέπει να προστεθούν οι συχνοί ενίοτε καταστροφικοί σεισμοί, οι επιδρομές εντόμων, τρωκτικών, οι καύσωνες και η εξάπλωση εθνικά και παγκόσμια σοβαρών εν πολλοίς θανατηφόρων λοιμώξεων.

Είναι λοιπόν αναντίρρητη ανάγκη η ύπαρξη και η λειτουργία μιας Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας σε Κρατικό και  κυρίως τοπικό επίπεδο καλά στελεχωμένης, με άριστη εκπαίδευση των στελεχών της, πλήρως εξοπλισμένης και σε συνεχή επαγρύπνηση αφού οι θεομηνίες όταν αιφνιδιάσουν τα συστήματα Πολιτικής Προστασίας και τις Κοινωνίες γίνονται ακόμα πιο καταστρεπτικές.

Γενικά τα συστήματα Πολιτικής Προστασίας σε όλα τα επίπεδα, θα πρέπει να γνωρίζουν ότι οι θεομηνίες:

α. Δεν καταστέλλονται προλαβαίνονται (Πρόληψη-Πρόληψη-Πρόληψη)

β. Απαιτούν για την αντιμετώπισή τους:

Σοβαρή και δοκιμασμένη σχεδίαση που δεν αφήνει ‘’Τίποτα στην Τύχη’’

γ. Άριστη εκπαίδευση του προσωπικού με κατάλληλο ατομικό εξοπλισμό  σε συνεχή επαγρύπνηση κυρίως πριν να εκδηλωθεί η θεομηνία.

δ. Πλήρη γνώση από τα στελέχη της του θεάτρου των επιχειρήσεων

ε. Κατάλληλο μηχανολογικό εξοπλισμό όπως με λεπτομέρεια θα σας αναπτυχθεί παρακάτω κατά περίπτωση. Μη ξεχνάτε ότι το ‘’Εργαλείο κάνει το μάστορα’’

στ. Συνεργασία όλων των εμπλεκομένων φορέων και κοινό επιχειρησιακό έλεγχο κατά την εξέλιξή τους

ζ. Πειθαρχία και έλεγχο κατά την εξέλιξή τους με σταθερό και κινητό (επί τόπου) κέντρο επιχειρήσεων που θα διαθέτει άριστο  σύστημα επικοινωνιών (Διοίκηση=Επικοινωνίες) που θα λειτουργεί με πειθαρχία  και κανόνες.

η. Αξιοποίηση κατά φάση και κυρίως στην πρόληψη του Εθελοντισμού

θ. Κυρίως όμως οι θεομηνίες απαιτούν δουλειά και προετοιμασία των κοινωνιών και των χώρων που αναμένεται να  πλήξουν πριν να μας πλήξουν και επαγρύπνηση ώστε να μην μας αιφνιδιάσουν.

Λεπτομερέστερες αρχές αντιμετώπισής τους κατά θεομηνία θα σας αναπτυχθούν και στην συνέχεια.

 2. Η  Πολιτική Προστασία στην Αυτοδιοίκηση

Η Αυτοδιοίκηση, το επίπεδο εξουσίας που βρίσκεται πιο κοντά απ’όλα στο πολίτη και τις περιοχές που δοκιμάζονται είναι αυτή που καλείται κατά κύριο λόγο  να υλοποιήσει την πρόληψη και να αντιμετωπίσει σε συνεργασία  με τις δομές του κράτους όλες σχεδόν  τις θεομηνίες.

Η πλήρη γνώση του θεάτρου των επιχειρήσεων και των ανθρώπων που το κατοικούν , καθιστά  την Αυτοδιοίκηση τον Κύριο Φορέα πρόληψης , προετοιμασίας της Κοινωνίας  και του Θεάτρου των Επιχειρήσεων  και εγκαίρου προειδοποιήσεως των Κοινωνιών  που πλήττονται  για να μην αιφνιδιαστούν στη φάση της πρόληψης  και κύριο συμμετοχικό  φορέα στη φάση της αντιμετώπισης ή καταστολής της θεομηνίας που έχει εκραγεί.

Η σοβαρότητα  της αποστολής Πολιτικής Προστασίας που έχει η Αυτοδιοίκηση εκ των πραγμάτων κυρίως κατά την φάση της πρόληψης, που κατά την γνώμη και εμπειρία μου είναι η βάση  για την αποτροπή της καταστροφής από την θεομηνία, απαιτούν κατά περίπτωση  Δήμου της Αττικής, αναλόγως περιοχής ανάπτυξης και θεομηνιών που πλήττεται τα παρακάτω:

-         Θεσμοθετημένη Δομή Πολιτικής Προστασίας στον  ΟΕΥ του.

-         Στελέχωση της Δομής Πολιτικής Προστασίας  με πυρήνες στη φάση ηρεμίας και πρόβλεψη ανάπτυξής της σταδιακά και πλήρως με την εξέλιξη της θεομηνίας.

-         Σύσταση και διατήρηση Εθελοντικού Κλιμακίου Πολιτικής Προστασίας κατά Δήμο.

-         Εξοπλισμό σε είδος και αριθμό ανάλογο  με την θεομηνία και το εύρος που κατά κανόνα πλήττει την περιοχή του.

-         Καλά Οργανωμένο και  στελεχωμένο όταν απαιτείται ΚΕΠΙΧ

-         Στολές και είδη ατομικής προστασίας των στελεχών, υπαλλήλων και εθελοντών

-         Σύστημα Επικοινωνιών

-         Σχεδίαση για κάθε θεομηνία

-         Προβλέψεις για χώρους συγκέντρωσης , επιβίωσης

-         Συστήματα έγκαιρης προειδοποίησης εκκενώσεως  οικισμών και πόλεων

 

 3. Κύριοι Άξονες Πολιτικής Προστασίας για τους Δήμους της Αττικής 

Α. Πυρκαγιές

(1) Η Δασική Πυρκαγιά αντιμετωπίζεται ΠΡΙΝ ανάψει αφού όταν εκραγεί με τις συνθήκες που συνήθως εκρήγνυται αέρας 10 Μποφώρ  δύσκολα ή καθόλου αντιμετωπίζεται.

-         Καλή Σχεδίαση

 

(2) Πρόληψη:

-         Καλή Διαχείριση των δασών  ανύπαρκτη για πολλά χρόνια τώρα

-         Επιτήρηση-Άμεση  Επέμβαση ή Βάση

-         Συντήρηση των δασικών δρόμων

-         Συντήρηση στελέχωση επικοινωνία των πυροφυλακίων σε 24ωρη βάση

-         Μόνιμα στελεχωμένο ΚΕΠΙΧ

-         Δεξαμενές πλήρωσης  Ε/Π  ERISSON

-         Κοπή των χόρτων παντού

-         Περιπολίες στα δάση

-         Διατήρηση ΟΛΩΝ των πυροσβεστικών μας μέσων εντός των Αστικών και Περιστατικών δασών με δείκτη επικινδυνότητας 4.

-         Λειτουργία της γραμμής  Παρατηρητήριο (Βλέπω-Αναφέρω)

  • ΚΕΠΙΧ (αξιολογώ-Δίνω Εντολή)
  • Όχημα εντός Δάσους (Εντοπίζω- Επεμβαίνω-Αναφέρω)

 

(3) Καταστολή: Ενίσχυση στη λειτουργία υλοποίησης του επιχειρησιακού σχεδιασμού του Πυροσβεστικού Σώματος

Απόφαση-Υλοποίηση τυχόν εκκένωσης οικισμών

(4) Αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν

Κορμοδέματα-Κλαδοπλέγματα-Δενδροφυτεύσεις σε περιοχές που δεν πρόκειται να λειτουργήσει η φυσική αναδάσωση εφ’όσον καίγονται  για 2η και πλέον φορά.

 

Β. Αντιμετώπιση Χιονοπτώσεων

(1) Καλή προετοιμασία προσωπικού, εξοπλισμού, έγκαιρη επέμβαση (όχι αιφνιδιασμός)

(2) Συντήρηση διαθεσιμότητα εκχιονιστικών Μηχανημάτων (Λεπίδες-Αλατιέρες)

(3) Έγκαιρη προμήθεια ψηφίδας αλατιού ή θαλασσινού νερού

(4) Έλεγχο, συντήρηση καλή, ιδίως των οικολογικών αλατεριών (Διαθεσιμότητα σε σκούπες)

(5) Καλή Επιχειρησιακή σχεδίαση με προτεραιότητες

(6) Πλήρης Έλεγχος και συντονισμός των επιχειρήσεων από το ΚΕΠΙΧ με άριστο σύστημα επικοινωνιών.

 

Η αντιμετώπιση των χιονοπτώσεων είναι και αυτή μια επιχείρηση που για να μην αιφνιδιαστούμε πρέπει να έχουμε έγκαιρη και συνεχή μετεωρολογική ενημέρωση, καλή σχεδίαση  και μηχανολογικό εξοπλισμό, εκπαιδευμένα στελέχη, έμπειρο ΚΕΠΙΧ και άριστες επικοινωνίες.

Είναι ανάγκη όμως εδώ να γνωρίζουμε ακόμα και τις παρακάτω λεπτομέρειες:

-         Στη σχεδίασή μας πρέπει να έχουμε προτεραιότητες δρόμων με βάση την κύρια αποστολή μας που είναι να κρατήσουμε τις πόλεις μας ανοιχτές και τα μέσα μας είναι περιορισμένα.

-         Το αλάτι ή η ψηφίδα πέφτει στο οδόστρωμα πριν το χιόνι να το στρώσει. Το αλάτι επάνω στο χιόνι που έπεσε ή στην παγωνιά πολύ λίγο έως καθόλου λειτουργεί.

-         Τα εκχιονιστικά  είναι ειδικά μηχανήματα  και λίγα, ακινησία την ώρα της επιχείρησης μπορεί να μας οδηγήσει σε αποτυχία υλοποίησης της αποστολής μας.

-         Η επιχείρηση είναι δύσκολη και το ατύχημα  παραμονεύει (Καλό ατομικό εξοπλισμό για το προσωπικό).

-         Διατήρηση στο ΚΕΠΙΧ Οχήματος Άμεσης Επέμβασης για ανθρωπιστική βοήθεια.

-         Το αλάτι καταστρέφει τα μηχανήματα , καλό πλύσιμο και συντήρηση αμέσως μόλις τελειώσει η υλοποίηση της αποστολής εκχιονισμού.

-         Εκχιονιστικά μέσα:

  • Σύγχρονο εκχιονιστικό με μεγάλες δυνατότητες (φωτό V400)
  • Μικρό εκχιονιστικό πόλεως(φωτό Navara)
  • Μεγάλη 4 τόνη αλατιέρα (Αρπάγης)
  • 2 1|2 τονη οικολογική αλατιέρα (εξήγηση λειτουργίας της) (του V)
  • Μικρή αλατιέρα (του Navara)

 

 

Γ. Πλημμύρες:

Η χωροταξική διαμόρφωση του λεκανοπεδίου της Αττικής σε συνδυασμό και κυρίως με την τάση των αρμόδιων φορέων και υπηρεσιών τον τελευταίο μισό αιώνα να θεωρούν εξωραϊσμό του οικιστικού ιστού την υπογειοποίηση των ρεμάτων και την αλόγιστη δόμηση και της  πλημμυρικής ζώνης που δεν είχε ακόμα θεσπιστεί, όπως επίσης  αρκετές φορές ο μη καθαρισμός των ρεμάτων και των έργων απορροής των ομβρίων του οικιστικού ιστού, έχουν ως συνέπεια την δημιουργία «καταστρεπτικών πλημμυρικών φαινομένων»

Ο ρόλος μας, ο ρόλος της Αυτοδιοίκησης είναι και εδώ βασικός και δυτός στην προετοιμασία των περιοχών μας  που είναι σε γενικές γραμμές γνωστές και απειλούνται να πληγούν και δυστυχώς στην αποκατάσταση των περιοχών που επλήγησαν

Οι Δήμοι απαιτείται να :

α. Έχουν σαφή και εμπεριστατωμένη σχεδίαση των περιοχών που πλήττονται εντός της Ζώνης ευθύνης τους.

β. Συνεχή και καθημερινό έλεγχο  των συστημάτων απορροής ομβρίων υδάτων των περιοχών αυτών.

γ. Συνεχή όχληση της περιφέρειας για καθαρισμό των ρεμάτων της περιοχής.

δ. Δυνατότητα έγκαιρης ενημέρωσης  και εκκένωσης αν απαιτείται  του πληθυσμού της περιοχής που πρόκειται να πληγεί η πλήττεται.

ε. Επαρκή καλοσυντηρημένο και λειτουργούντα κατάλληλο Μηχανολογικό Εξοπλισμό και κατάλληλο ατομικό εξοπλισμό ένδυσης των στελεχών τους

στ. Συνεχή Διοίκηση και έλεγχο των επιχειρήσεων στο χώρο έκρηξης και εξέλιξης της θεομηνίας.

 

 Δ. Σεισμοί

Εδώ αγαπητοί μου Συνάδελφοι ο αιφνιδιασμός είναι όλες σχεδόν τις φορές και το εύρος της καταστροφής ανάλογα με την πειθαρχία της κοινωνίας στην εκτέλεση των κατασκευών της σύμφωνα με τον αντισεισμικό κανονισμό και την εκπαίδευση των μελών της σε όλες τις ηλικίες και δομές στο τρόπο αντίδρασής τους.

Η αυτοδιοίκηση έχει ρόλο σοβαρό:

-         Στην προετοιμασία της κοινωνίας και την εκπαίδευσή της να αντιδράσει σωστά σε ένα σεισμό

-         Στην οργάνωση άμεσα των χώρων που θα στηρίξουν αρχικά τους πληγέντες και θα τους εξασφαλίσουν την βιωσιμότητά τους (περιοχές υποδοχής πληγέντων)

-         Την εξασφάλιση της Διοίκησης με ΚΕΠΙΧ-Καλές Επικοινωνίες και Εθελοντές στην φάση της αποκατάστασης των πληγεισών περιοχών.

 

Ε. Λοιπές Θεομηνίες

Σήμερα η κοινωνία μπορεί να πληγεί και από ένα άλλο σωρό θεομηνιών που για την αντιμετώπισή τους απαιτείται ο Δήμος να είναι στη πρώτη γραμμή με :

-         Δομές

-         Προσωπικό Εκπαιδευμένο

-         Εθελοντισμό Εκπαιδευμένο

-         ΚΕΠΙΧ

-         Επικοινωνίες

-         Σχεδίαση (Ευέλικτη)

-         Εξοπλισμό (ατομικό και εξειδικευμένο)

-         Διοίκηση με γνώση και συνέπεια.

 

  4. Οι Δήμοι της  ΠΕΔΑ - Προτεραιότητες Πολιτικής Προστασίας

 

α. Χάρτης με Όρια Δήμων (Φωτό)

β. Προτεραιότητες Πολιτικής Προστασίας

Αν παρατηρήσουμε το Χάρτη Διάταξης των Δήμων της Αττικής και κυρίως της ανάπτυξης της ζώνης ευθύνης τους, θα δούμε ότι εκτός  της περίπτωσης του Σεισμού για τον οποίο όλοι θα πρέπει να αντιμετωπίζονται με τις ίδιες πιθανότητες για τις άλλες τρεις (3) βασικές θεομηνίες Πυρκαγιές (Δασικές)-Αντιμετώπιση Χιονοπτώσεων και πλημμύρες φαίνεται να είναι όπως παρακάτω:

-         Ορεινοί Δήμοι όσοι αναπτύσσονται στα γύρω από το λεκανοπέδιο όρη της Αττικής με οικιστικό ιστό πάνω από τα 300m αντιμετωπίζουν  κατά κανόνα τις θεομηνίες των Πυρκαγιών και των Χιονοπτώσεων και λιγότερο έως καθόλου των πλημμυρών.

-         Δήμοι με μεγάλες δασικές εκτάσεις εντός  και πέριξ του οικιστικού τους Ιστού ανεξαρτήτως υψομέτρου ανάπτυξης του οικιστικού τους ιστού, αντιμετωπίζουν ως πρώτη και κύρια απειλή την θεομηνία από πυρκαγιά και στην συνέχεια από σεισμούς, Πλημμύρες, Χιονοπτώσεις.

-         Τέλος Δήμοι παράκτιων και παραρεμάτιων περιοχών αντιμετωπίζουν ως πρώτη απειλή θεομηνίας την πλημμύρα και οργανώνονται κατ’αρχήν σ’αυτή την κατεύθυνση.

Γενικά εκτιμώ ότι τα χρόνια έχουν αποδείξει  σε κάθε Δήμο της Αττικής το είδος της πρώτης απειλής θεομηνίας και ήδη έχουν δρομολογήσει τις αρμόδιες υπηρεσίες του να εξοπλιστούν, εκπαιδευτούν και λειτουργήσουν στην κατεύθυνση αντιμετώπισης σε πρώτη προτεραιότητα της απειλής αυτής.

 5. Σύνδεσμοι

Στην Αττική την τελευταία 20ετία λειτουργούν κυρίως ως Φορείς Πολιτικής Προστασίας

-         Για το Πεντελικό ο ΣΠΑΠ

-         Για τον Υμηττό ο ΣΠΑΥ

-         Για την Πάρνηθα ο ΣΥΝΠΑ και

-         Για την Δυτική Αττική ο ΑΣΔΑ

Η επί πέντε (5) θητείες εμπειρία μου ως Προέδρου του ΣΠΑΠ μου δίνει το δικαίωμα να εκφράσω την άποψη ότι οι φορείς αυτοί αποτελούν και μπορούν και ακόμα καλύτερα να αποτελέσουν Φορείς Στήριξης και έκφρασης της Πολιτικής Προστασίας στο πλαίσιο της Αυτοδιοίκησης Α’ Βαθμού.

Η Επιτροπή μας δεσμεύεται να κάνει Ειδική Σύσκεψη-Ημερίδα Ενημέρωσης και Προβληματισμού για τους Συνδέσμους της Αττικής.

 6. Ο Ρόλος του Εθελοντισμού στις Αποστολές Πολιτικής Προστασίας του Δήμου

Ο βασικός αιμοδότης στελέχωσης της Π.Π. Δήμου είναι ο Εθελοντισμός. Ο Εθελοντισμός γίνεται δύναμη εγγύησης για το Δήμο αν είναι οργανωμένος, πειθαρχημένος, συγκροτημένος και άριστα εκπαιδευμένος.

Απαραίτητο είναι λοιπόν όλοι οι Δήμοι από σήμερα να συστήσουν αν δεν έχουν το Εθελοντικό Κλιμάκιο Π.Π. με αποστολές στο Καταστατικό τους και πέραν της Π.Π. Αποστολές που θα καλύπτουν και όλο το φάσμα της ανθρωπιστικής και Πολιτιστικής Δράσης ενός Δήμου και θα του δίνουν το δικαίωμα να αξιοποιεί για το καλό των συμπολιτών μεγάλο και ποιοτικό ανθρώπινο δυναμικό.

 

Ο Δήμος οφείλει να στηρίζει την πολύπλευρη και πολυεπίπεδη εκπαίδευση των Εθελοντών, την εξασφάλιση των ειδών ατομικής προστασίας για την ασφαλή υλοποίηση της αποστολής τους στις θεομηνίες , οχήματα και λοιπό  μηχανολογικό εξοπλισμό, καύσιμα, λιπαντικά, συντήρηση των οχημάτων του Εθελοντικού Κλιμακίου, αδειοδοτήσεις οδήγησης των οχημάτων του Δήμου από τους Εθελοντές, καθώς και ασφάλισή τους έναντι ατυχημάτων κατά το χρόνο υλοποίησης  της αποστολής

Ένα Εθελοντικό Κλιμάκιο Δήμου με  50 έως 100 ενεργούς εθελοντές δίνει μια άλλη δυναμική στον αγώνα που δίνουμε ως αυτοδιοίκηση για αντιμετώπιση των θεομηνιών.

Δυστυχώς και η αυτοδιοίκηση αλλά και κυρίως η Κεντρική Εξουσία δεν έχει στηρίξει μέχρι σήμερα όσο πρέπει το θεσμό του Εθελοντισμού σε όλα τα επίπεδα και θεσμικά και οικονομικά.

«Ο Εθελοντισμός είναι μοναδική πράξη που μέσα από αυτήν, εκείνος που την προσφέρει, δεν προσδοκά  ανταλλάγματα, τίτλους, επαίνους, βραβεία και αξιώματα, παρά μόνο την απόλαυση της ανιδιοτελούς πράξης, καλλιεργώντας έτσι μια άλλη συμπεριφορά που αποδεικνύει ήθος.

Ο Εθελοντής διακατέχεται από τον έρωτα του ερασιτέχνη, τη συνέπεια του επαγγελματία, την πειθαρχία του στρατιώτη και την ανιδιοτέλεια του ανώτερου ανθρώπου»

Πυρκαγιές

Ο Εθελοντισμός μπορεί να προσφέρει στη φάση της πρόληψης πυροπροστασίας, στην προετοιμασία των αστικών και περιαστικών δασών στην επιτήρηση και στην άμεση επέμβαση. Μπορεί στη φάση της  καταστολής να λειτουργήσει στο κύριο  ή στα δευτερεύοντα μέτωπα καταστολής της πυρκαγιάς, στην αντιμετώπιση μικροεστιών ή αναζοπυρώσεων, στη διακίνηση πυροσβεστικών  τμημάτων, ως άριστος γνώστης του θεάτρου των επιχειρήσεων , στην αναπλήρωση ύδατος των πυροσβεστικών οχημάτων της πρώτης γραμμής, στην αναπλήρωση ύδατος των υδατοδεξαμενών πλήρωσης, των πυροσβεστικών Ε/Π στην προσφορά πρώτων βοηθειών μικρών απωλειών υγείας κατά την εξέλιξη υλοποίησης της αποστολής της πυρόσβεσης.

  

Χιονοπτώσεις

Ο Εθελοντισμός η ήρεμη ισχυρή δύναμη των Δήμων μας στην πρώτη γραμμή ως χειριστές των εκχιονιστικών μας και των μηχανημάτων πλήρωσης των αλατιερών, ως συντηρητές των εκχιονιστικών μέσων κυρίως στις χιονοπτώσεις , ο Εθελοντής είναι η δύναμη του Δήμου στη στήριξη του αποκλεισμένου πολίτη στο σπίτι του.

 

Πλημμύρες

Ο Εθελοντής είναι παρόν για βοήθεια στους καθαρισμούς των ρεμάτων στις αυτοψίες για την διαπίστωση των προβληματικών  ή ακάθαρτων έργων απορροής των ομβρίων.

Κατά τη διάρκεια των θεομηνιών,  ο Εθελοντής στηρίζει τις  οικογένειες  που πλήττονται, είναι κοντά στον αγώνα κάθε οικογένειας, με την αντλία του για την απομάκρυνση υδάτων με την φυσική του παρουσία για βοήθεια.

Μπορεί να στηρίξει τον αγώνα του Δήμου  στα δύσκολα σημεία εξέλιξης της θεομηνίας , μπορεί να ενημερώσει και να απομακρύνει τον κόσμο από όπου χρειάζεται.

 

Σεισμοί

Οι Εθελοντές εδώ, έδωσαν όπου απαιτήθηκε αγώνα και πέτυχαν άριστα!! Επιστήμονες Εθελοντές μπορούν να στηρίξουν την εκπαίδευση της κοινωνίας και των σχολείων στην αντιμετώπιση σεισμών. Στην αποκατάσταση των συνεπειών ενός σεισμού ο διαθέσιμος εκπαιδευμένος εθελοντής σώζει ζωές και είναι το καλλίτερο ανθρώπινο δυναμικό Πολιτικής Προστασίας στα χέρια των Διοικήσεων των Δήμων.

ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ + ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ = ΝΙΚΗ

 7. Το Κράτος στον αγώνα Π.Π. της Αυτοδιοίκησης

Εδώ φαίνεται σαν το Κράτος δεν λειτουργεί με βάση την θέση ότι η αποστολή αυτή ανήκει ολοκληρωτικά και σε όλες τις φάσεις της με προεξέχουσα την πρόληψη στην Τοπική Αυτοδιοίκηση Α’ Βαθμού την οποία οφείλει και να στηρίξει με κάθε μέσο.

Είναι εδώ που το κράτος οφείλει να στηρίξει:

  • Εξοπλιστικό πρόγραμμα προμήθειας οχημάτων και μηχανολογικού εξοπλισμού το ελάχιστο έστω για όλους τους Δήμους και για κάθε θεομηνία.
  • Σοβαρή και αξιόπιστη σχεδίαση από όλους του Δήμους και για όλες τις θεομηνίες την οποία και περιοδικά να δοκιμάζει με ασκήσεις Π.Π.
  • Τα οικονομικά βάρη πρόληψης  αντιμετώπισης των θεομηνιών από  τους Δήμους με αξιοκρατική μελέτη υπολογισμού των αναγκών και έλεγχο των δαπανών.
  • Τον Εθελοντισμό σε θεσμικό, λειτουργικό πλαίσιο, διαθέτοντας στους εθελοντές  που τιμούν με τον αγώνα τους το τόπο και την πατρίδα τους τα αυτονόητα, τα είδη ατομικής προστασίας στον αγώνα κατά των θεομηνιών
  • Μετά από εμπεριστατωμένες αυτοψίες, έργα που θα εξαλείφουν ή θα περιορίζουν τις επιπτώσεις από θεομηνίες.
  • Να εξασφαλίσει τον αναγκαίο μηχανολογικό εξοπλισμό ώστε να μην υπάρχει Δήμος χωρίς ΚΕΠΙΧ και αξιόπιστες επικοινωνίες.

Εκτιμούμε ότι στο τομέα της Π.Π. το Κράτος μας έχει πολλά βήματα να κάνει και κάθε μέρα που περνάει χωρίς να τα υλοποιεί, αφήνει τους κινδύνους  κατά της ζωής  και της ασφάλειας των πολιτών να αιωρούνται πάνω από τα κεφάλια τους.

Τέλος στον τομέα της Π.Π. όπου το Κράτος και οι Τοπική Αυτοδιοίκηση εμπλέκονται με όλες τις συνιστώσες  τους,  η Συνεργασία είναι Μονόδρομος για την Επιτυχία.

 8. Προτάσεις

-         Αποδοχή  από την Κεντρική Εξουσία του Δόγματος ότι η υλοποίηση της Π.Π. ανήκει  στην Αυτοδιοίκηση κυρίως στη φάση της πρόληψης.

-         Θεσμοθετημένο τμήμα Π.Π. κατά Δήμο υποστελεχομένο στην ηρεμία με πρόβλεψη πλήρους στελέχωσης όταν απαιτηθεί με Υπεύθυνο Εκπαιδευμένο Αιρετό Επικεφαλής.

-         Στήριξη του Εθελοντισμού θεσμικά και λειτουργικά

-         Σχεδίαση ρεαλιστική και εφαρμόσιμη για όλες τις θεομηνίες από όλους τους Δήμους

-         Εξασφάλιση  του απαραίτητου κατ’ ελάχιστου εξοπλισμού για κάθε θεομηνία στους Δήμους

-         Οικονομική στήριξη από την Κεντρική εξουσία των Δήμων για την πρόληψη  και αντιμετώπιση των θεομηνιών

-         Θέσπιση ενός Ειδικού Συνεργάτη Συμβούλου από εκείνους  που αφαιρέθηκαν από τους Δήμους με τα μνημονιακά μέτρα με βασική εξειδίκευση στα θέματα Π.Π.

-         Εκπαίδευση αιρετών, υπηρεσιακών και Εθελοντών στο Ινστιτούτο Αυτοδιοίκησης στην Π.Π.

-         Ασκήσεις αντιμετώπισης θεομηνιών στις φάσεις της πρόληψης  και της καταστολής για όλες τις θεομηνίες.

 

 9. Επίλογος

Κύριοι συνάδελφοι, εκλεκτοί εθελοντές, αγαπητοί κάτοικοι της Αττικής, η Επιτροπή Π.Π. της ΠΕΔΑ κάνει σήμερα μια πρώτη προσπάθεια ανάδειξης της Π.Π. και του Εθελοντισμού στην Αττική για να παρουσιάσει:

-         Το θέμα των θεομηνιών Π.Π. και της αντιμετώπισης τους  στις φάσεις πρόληψης και καταστολής.

-         Το ρόλο της οργάνωσης της προσφοράς  και των δυνατοτήτων του Εθελοντισμού στη Π.Π.

-         Το ρόλο  την προοπτική, την σχεδίαση, την οργάνωση και την λειτουργία  της Π.Π. στο επίπεδο  της Αυτοδιοίκησης

-         Την ανάγκη συνεργασίας όλων των φορέων και κυρίως της Αυτοδιοίκησης  Α’  και Β’ Βαθμού  που είναι κοντά στο πρόβλημα και οι οποίες σε τελευταία ανάλυση έχουν τον πλήρη έλεγχο  της Π.Π.

Υποβάλουμε με το παρόν τις αρχικές προτάσεις μας και δεσμευόμαστε για την συνέχιση των εκδηλώσεων αυτών που θα προωθήσουν το ρόλο της Αυτοδιοίκησης και του Εθελοντισμού στη Π.Π. θα εκπαιδεύσουν υπηρεσιακά και εθελοντικά  στελέχη, θα εμπεδώσουν την συνεργασία όλων των φορέων που λειτουργούν στην Π.Π. και θα προωθήσουν την εξειδίκευση και τον επαγγελματισμό στην αντιμετώπιση των θεομηνιών.

Κλείνοντας δεσμευόμαστε ότι η Επιτροπή και ο ίδιος προσωπικά θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε με κάθε μέσο την οργάνωση της Π.Π. και του Εθελοντισμού σε όλους τους Δήμους  της Αττικής και να ερευνήσουμε, συζητήσουμε, εκτιμήσουμε κάθε θεσμική, λειτουργική, επιχειρησιακή  πρόταση που αφορά στην Π.Π. και τον Εθελοντισμό.

 

Σας Ευχαριστώ

Ο Πρόεδρος της Επιτροπής Πολιτικής Προστασίας

Δημήτρης Στεργίου-Καψάλης

Δήμαρχος Πεντέλης

 

 

 

 

 

Συνημμένο: 2

 

 

Α. ΔΗΜΑΡΧΟΙ  ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ

 

ΕΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ

 1. ΓΚΟΤΣΗΣ ΗΡΑΚΛΗΣ – Πρόεδρος Π.Ε.Δ.Α & Δήμαρχος Ν. Ιωνίας

 2. ΖΑΜΑΝΗΣ ΔΙΟΝΥΣΙΟΣ -  Δήμαρχος Διονύσου

 3. ΖΑΝΕΤΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ – Δήμαρχος Ιλίου

 4. ΛΟΥΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – Δήμαρχος Λαυρίου

 5. ΜΑΝΙΑΤΟΓΙΑΝΝΗΣ ΞΕΝΟΦΩΝ - Δήμαρχος Βριλησσίων

 6. ΜΑΡΚΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμαρχος Γαλατσίου

 7. ΜΑΥΡΙΔΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ - Δήμαρχος Λυκόβρυσης-Πεύκης

 8. ΜΟΥΡΤΖΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – Δήμαρχος Αιγίνης

 9. ΞΥΡΙΔΑΚΗΣ ΠΑΝΤΕΛΗΣ – Δήμαρχος Φιλοθέης-Ψυχικού

10. ΣΤΑΥΡΙΑΝΟΥΔΑΚΗΣ ΜΙΧΑΛΗΣ - Δήμαρχος Δάφνης Υμηττού

 

ΔΙΑΤΕΛΕΣΑΝΤΕΣ

  1. 1. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – Πρώην Δήμαρχος Αγίας Παρασκευής
  2. 2. ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ –Πρώην Δήμαρχος Χαλανδρίου
  3. 3. ΚΑΜΑΡΑΣ ΠΑΥΛΟΣ – Πρώην Δήμαρχος Πεύκης
  4. 4. ΚΟΥΡΑΣΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Πρώην Δήμαρχος Χαλανδρίου
  5. 5. ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – Πρώην Δήμαρχος Χολαργού
  6. 6. ΤΟΥΝΤΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – Πρώην Δήμαρχος Γαλατσίου & Γενικός Διευθυντής ΠΕΔΑ

 

 

Συνημμένο: 3

Β. ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΔΗΜΩΝ

 1. ΝΤΑΒΙΟΣ ΘΕΜΗΣ – Δήμος Αγ. Βαρβάρας

 2. ΖΕΡΒΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Αγ. Δημητρίου

 3. ΨΥΛΛΑ ΣΤΕΛΛΑ – Δήμος Αγ. Παρασκευής

 4. ΣΑΜΑΡΑ ΚΥΠΑΡΙΣΣΕΝΙΑ – Δήμος Αιγάλεω

 5. ΝΙΚΗΤΑΚΗΣ ΝΙΚΟΣ – Δήμος Αιγάλεω

 6. ΒΙΡΒΙΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ – Δήμος Βριλησσίων

 7. ΚΟΝΤΟΜΑΡΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ – Δήμος Βριλησσίων

 8. ΛΙΑΠΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ - Δήμος Βριλησσίων

 9. ΜΑΥΡΑΓΑΝΝΗΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ –Δήμος Βριλησσίων

 10. ΜΑΥΡΙΚΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ – Δήμος Βύρωνα

11. ΘΕΟΔΟΣΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΕΛΙΟΣ- Δήμος Γλυφάδας

12. ΚΟΥΝΗΣ ΑΠΟΛΛΩΝ - Δήμος Διονύσου

13. ΣΟΥΚΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – Δήμος Διονύσου

14. ΑΝΑΣΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Ζωγράφου

15. ΜΟΣΧΟΝΑΣ ΗΛΙΑΣ – Δήμος Ηρακλείου

16. ΜΑΙΡΗ ΑΡΩΝΗ – Δήμος Ηρακλείου

17. ΕΞΑΡΧΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ – Δήμος Καισαριανής

18. ΘΩΜΑΤΟΣ ΣΩΤΗΡΗΣ – Δήμος Καλλιθέας

19. ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΜΑΝΩΛΗΣ – Δήμος Καλλιθέας

20. ΓΡΙΒΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – Δήμος Κρωπίας

21. ΚΟΥΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης

22. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ – Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης

23. ΦΩΚΙΔΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ - Δήμος Λυκόβρυσης-Πεύκης

24. ΜΕΓΑΓΙΑΝΝΗΣ ΑΔΑΜ – Δήμος Μαραθώνας

25. ΜΕΘΕΝΙΤΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ –Δήμος Μαρκόπουλου Μεσόγαιας

26. ΡΗΓΑΣ ΜΕΛΕΤΗΣ –Δήμος Μεγαρέων

27. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΕΤΡΟΣ – Δήμος Μοσχάτου-Ταύρου

28. ΠΡΙΦΤΗΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ –Δήμος Παιανίας

29. ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ – Δήμος Παπάγου-Χολαργού

30. ΑΥΓΟΥΣΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ– Δήμος Παπάγου-Χολαργού

31. ΔΑΒΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Πειραιά

32. ΑΥΓΟΥΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΑΝΑΣΗΣ – Δήμος Παπάγου-Χολαργού

33. ΑΥΓΟΥΣΤΑΚΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ– Δήμος Παπάγου-Χολαργού

34. ΔΑΒΑΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Δήμος Πειραιά

35. ΖΩΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ-Αντιδήμαρχος  Δ.Κ. Πεντέλης

36. ΚΟΝΤΟΥΛΑΚΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ – Αντιδήμαρχος Δ.Κ. Νέας Πεντέλης

37. ΤΣΟΥΧΝΙΚΑΣ ΗΛΙΑΣ – Αντιδήμαρχος Δ.Κ. Μελισσίων

38. ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΔΗΜΟΣΘΕΝΗΣ – Θεματικός Αντιδήμαρχος Δ. Πεντέλης

39. ΜΠΟΥΣΟΥΛΑ –ΧΑΝΟΥ ΑΝΤΑ – Θεματική Αντιδήμαρχος Δ. Πεντέλης

40. ΤΙΓΚΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ-ΠΙΛΥΧΡΟΝΗΣ – Γενικός Γραμματέας Δήμου Πεντέλης, Μέλος Δ.Σ. ΠΕΔΑ & Δ.Σ. Δήμου Παπάγου Χολαργού

41. ΒΙΛΙΩΤΗΣ ΗΛΙΑΣ- Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

42. ΜΟΥΣΤΡΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ - Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

43. ΚΥΒΕΛΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ- Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

44. ΚΙΤΣΟΥΛΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΣ - Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

45. ΜΟΥΑΜΕΛΕΤΖΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ - Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

46. ΜΙΧΑΛΕΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ – Μέλος Δ.Σ. ΠΕΔΑ & Δ.Σ. Δήμου Πεντέλης

47. ΖΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Δ.Κ. Πεντέλης

48. ΒΟΡΕΑΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ – Πρόεδρος Τοπικού Συμβουλίου Δ.Κ. Μελισσίων

49. ΖΩΗ ΑΓΝΗ – Αντιπρόεδρος ΟΚΠΑ

50. ΜΠΑΡΑ ΒΑΣΙΛΙΚΗ – Υπεύθυνη Πολιτιστικού Δ.Κ. Μελισσίων

51. ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ –Υπεύθυνη Γ΄ΚΑΠΗ Δ.Κ. Μελισσίων

52. ΒΛΑΧΟΥ ΕΙΡΗΝΗ – Τοπική Σύμβουλος Δ.Κ. Μελισσίων

53. ΛΕΜΠΕΤΣΟΓΛΟΥ ΣΤΑΥΡΟΣ – Τοπικός Σύμβουλος Δ.Κ. Νέας Πεντέλης

54. ΑΝΘΙΜΟΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ – Πρώην Τοπικός Σύμβουλος Δ.Κ. Μελισσίων

55. ΡΟΥΜΠΑΚΟΣ ΘΩΜΑΣ –Δήμος Περιστερίου

56. ΛΕΓΑΚΗ ΤΖΩΡΤΖΙΝΑ – Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου

57. ΠΑΛΠΑΤΖΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ – Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου

58. ΜΙΣΟΚΟΙΛΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ – Δήμος Ραφήνας-Πικερμίου

59. ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΥ ΕΛΙΣΑΒΕΤ – Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος

60. ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ - Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος

61. ΖΗΛΕΜΕΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ - Δήμος Σπάτων-Αρτέμιδος

62. ΜΑΥΡΟΕΙΔΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Δήμος Φυλής

Συνημμένο: 4

 

Γ. ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ

 1. Εθελοντική Δασοπροστασία Δήμου Καισαριανής

 2. Εθελοντική Δασοπροστασία Δήμου Παπάγου-Χολαργού (ΔΑ.ΠΑ.ΧΟ.)

 3. Εθελοντική Δασοπροστασία - Πυρόσβεση Γλυφάδας

 4. Εθελοντική Ομάδα Δασοπροστασίας Πυρασφάλειας Δήμου Βάρης

 5. Εθελοντική Υπηρεσία Δασοπροστασίας & Πυρόσβεσης Δήμου Ηλιούπολης

 6. Ελληνικός Ερυθρός Σταυρός

 7. Εθελοντική Ομάδα Πολιτών Περιστερίου

 8. Εθελοντική Ομάδα Πολιτικής Προστασίας Κουβαρά

 9. Εθελοντική Ομάδα Μεγάρων ‘’Κούρος’’

10. Εθελοντική Ομάδα Κορωπίου

11. Εθελοντική Ομάδα ΠΡΟΤΕΚΤΑ Ιλίου

12. Κέντρο Προστασίας Δασών και Φυσικού Περιβάλλοντος Δήμου Βύρωνα

13. Ομάδα Δασοπροστασίας Δήμου Παιανίας

14. Ομάδα Πολιτικής Προστασίας Ολυμπιακού Χωριού Αχαρνών

15. Ομάδα Έκτακτης Ανάγκης Ένωση Ελλήνων Ραδιοερασιτεχνών

16. Πανελλήνια Ένωση Εφέδρων Υπαξιωματικών & Οπλιτών

17. Πανελλήνια Ένωση Πιλότων

18. Πολιτική Προστασία Βριλησσίων

19. Σύλλογος Εθελοντικής Διασωστικής Ομάδας Κρίσεων (Ε.Δ.Ο.Κ.)

20. Σύλλογος Εθελοντών Πολ. Προστασίας Δήμου Αγ. Στεφάνου

21. Σώμα Ελληνικού Οδηγισμού

22. Σωματείο Εθελοντών Δασοπυροσβεστών Μαραθώνα

23. Σωματείο Πολιτικής Προστασίας Εθελοντών Κρυονερίου

24. Δυνάμεις Εθελοντών Μεγάρων

25. Έλιξ Προγράμματα Εθελοντικής Εργασίας

26. Εθελοντικό Κλιμάκιο Πολιτικής Προστασίας Δήμου Πεντέλης

Παρευρέθησαν

-          ΖΟΥΝΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Πρόεδρος Δ.Σ. 

-          ΚΟΝΤΟΥΛΑΚΟΣ ΛΕΥΤΕΡΗΣ – Αντιπρόεδρος Δ.Σ. 

-          ΔΙΑΚΟΜΑΝΩΛΗ ΚΕΛΛΥ – Γραμματέας Δ.Σ. 

-          ΚΑΠΕΤΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕΡΟΠΗ – Ταμίας Δ.Σ. 

-          ΣΤΕΡΓΙΟΥ ΒΙΚΥ – Μέλος Δ.Σ.

-          ΜΕΛΙΑΔΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ – Μέλος Δ.Σ. 

-          ΤΣΙΓΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Μέλος Δ.Σ. 

-          ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ ΕΥΔΟΚΙΑ – Εθελόντρια 

-          ΓΕΩΡΓΑΚΗΣ ΠΟΛΥΒΙΟΣ - Εθελοντής 

Συνημμένο: 5

 

Δ. ΛΟΙΠΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ

 1. ΡΑΠΤΗ ΖΩΗ - Πολιτευτής Ν.Δ.

 2. ΣΙΩΜΟΣ ΒΛΑΣΗΣ – Πρόεδρος ΣΠΑΠ

 3. ΤΖΟΪΤΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – Διοικητής Πυροσβεστικού Σώματος Αν. Αττικής

 4. ΤΣΟΥΠΡΑ ΙΩΑΝΝΑ – Υπεύθυνη Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Αττικής

 5. ΚΑΡΑΜΑΝΟΥ ΑΣΠΑΣΙΑ – Διευθύντρια Πολιτικής Προστασίας Περιφέρειας Αττικής

 6. ΓΙΩΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ – Προϊστάμενος Πολιτικής Προστασίας Περιφ. Ενότητας Αν. Αττικής

 7. ΚΡΗΤΙΚΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ – Αντιπρόεδρος ΣΠΑΠ & Δημοτικός Σύμβουλος Διονύσου

 8. ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – Αντιπρόεδρος ΣΠΑΥ

 9. ΑΡΒΑΝΙΤΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ – Υπεύθυνος Πολιτικής Προστασίας του ΑΣΔΑ

10. ΓΕΩΡΓΟΠΟΥΛΟΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ – Υπάλληλος ΑΣΔΑ

11. ΚΑΡΑΚΩΣΤΑΣ ΙΩΑΝΝΗΣ – Διοικητής του 12ου Πυροσβεστικού Σταθμού

 

Το Κοινωφελής Ίδρυμα  Ι.Σ.ΛΑΤΣΗ που με Δωρεές του στηρίζει διαχρονικά τον Εξοπλισμό Πολιτικής Προστασίας στην Αυτοδιοίκηση, εκπροσωπήθηκε από τον    κ. ΚΙΡΑΝΗ ΡΑΛΛΗ.

Ημερολόγιο Εκδηλώσεων

Ιούνιος 2019
ΚΥ ΔΕ ΤΡ ΤΕ ΠΕ ΠΑ ΣΑ
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6

Επισκέψεις Ιστοχώρου

σήμερα επισκέφθηκανσήμερα επισκέφθηκαν326
από Ιούνιο 2010 επισκέφθηκαναπό Ιούνιο 2010 επισκέφθηκαν1119367

Χάρτης Ιστοχώρου

sitemap www.stergiou-kapsalis.gr Sitemap για πλοήγηση